۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

سالنگ ها

حادثه سالنگ به تاريخ 19-11- 1388 بوقوع پيوست . مسئولين حكومتي آماركشته شده گان را 176 نفر قلمداد كرده است اما گمان ميرود تعداد كشته شده گان بيشتر از اين باشد . در اين حادثه بيشتر از 200 نفرمجروح شده است .
راديو بي بي سي در نشرات خود گفته است ، قدرت اين برف كوچ ها به حدي بوده كه تعدادي از خود رو هارا حدودأ دوصد متر بطرف دره پرتاب كرده است .
تعدادي از سرنشينان بعضي خودرو ها هنوز هم مفقود هستند .
اين حادثه درحالي اتفاق افتاده است كه شرايط زندگي دركشور خيلي بدتر از آنست كه تصورميكنيم، ارگان هاي حكومتي بارها فعاليت هاي بي چشم انداز شان را به رخ شهروندان كشيده اند اما متاسفانه مسئوليت جلوگيري از تلفات اين حادثه را هيچ يك از ارگان ها به عهده نگرفته است ،واقعيت اين است اگرحوادث طبيعي قابل پيش گيري نيست ، پيش گيري از تلفات فاجعه آميز آن هم ناممكن نيست

. اين تصاويرويديويي از سايت بي بي سي گرفته شده

۱ نظر:

مهدی مدبر گفت...

سلام آقای علیپور. از اینکه به وبلاگ بنده سر زدید ممنون. متاسفم که در مسافرت بودم و نتوانستم زود تر جواب شما را بدهم. باید بگویم اینکه انسان چگونه موجودی است یک مسئله ی هست که نظرات مختلف در باره اش ابراز شده است و از نظر خود من طبق باورها و عقاید که من دارم انسان اشرف مخلوقات و یک موجود خلاق و با اراده و اختیار هست. نظرات دانشمندان بجای خودشان محترم است و من هم شاید حق این را داشته باشم که طبق باورهای خودم انسان را بشناسم و باور بکنم و یک خط سیر برای خودم تعیین بکنم.